אבל כבד: הלך לעולמו הזמר דדי גראוכר ז"ל

נתי קאליש 3 Comment on אבל כבד: הלך לעולמו הזמר דדי גראוכר ז"ל

בבית החולים שיבא בתל השומר הלך הערב לעולמו הזמר ואיש העסקים דדי גראוכר לאחר מחלה ממושכת בגיל 62. גראוכר חתום על עשרות להיטים במוזיקה החסידית ועל יוזמות חסד רבות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אבל כבד ירד הערב על עולם המוזיקה החסידית עת היוודע הבשורה המעציבה על לכתו של הזמר החסידי ואיש העסקים דדי גראוכר ז"ל, שהלך לעולמו הערב (שני) לאחר מאבק ארוך במחלה קשה והוא בן 62 בלבד.

גראוכר היה חולה תקופה ממושכת וסבל מייסורים, ובשבועות האחרונים היה מאושפז בבית החולים כשרבים ממכריו ומאוהדיו התפללו לרפואתו אך הערב קיבלו את הבשורה המצערת על לכתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד: "דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו. משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך".

שדרן 'קול חי', מנחם טוקר ביכה את מותו: "זמר נדיר, אדם מדהים, תמיד לעזור לכולם, גם ברגעים הכי קשים עם בדיחה וחיוך, הלב הכי גדול שראיתי בחיי, אני פשוט לא מאמין, לך תשמח את המלאכים שם למעלה, תשיר להם מהשירה הקדושה שלך".

כשטוקר גרטנר ודביר התארחו בסוכה של דדי גראוכר | צפו

ח"כ אוריאל בוסו כתב: "מבכה על לכתו של חבר יקר ואהוב ,איש החסד דדי גראוכר ז"ל מוסיקאי ואדם עם לב ענק, איש חסד ונתינה, אתמול ביקרתי אותו צחקנו שרנו ושוחחנו יחד עם המשפחה היקרה שלו, רוחו של דדי תמשיך ותלווה אותנו עוד שנים רבות. יהי זכרו ברוך".



3 תגובות

מיין תגובות